לאחרונה חברת הרבלייף עברה שינוי משמעותי וזאת בעיקר בזכות חוזים רבים שהם סגרו עם שחקני כדורגל כמו ליאו מסי וכריסטיאנו רולנדו. סגירת חוזים כאלו תרמו בצורה משמעותית מבחינה שיווקית לחברה אשר מוכרת תוספי תזונה לספורטאים.
עם חגיגות 35 השנים של החברה, החלו חגיגות רשמיות בלוס אנג'לס והנהלת החברה החליטה להפתיע את המוזמנים והעלאתה את כריסטיאנו רונלדו לשיחת וידאו מרגשת במיוחד. בשיחה , השחקן בירך את המוזמנים בבירכת שלום ואיחל כל טוב.
איך הכדורגל תרם לקידום המותג של הרבלייף?
רונלדו מפרסם את המותג של הרבלייף כבר משנת 2013 ,לפניו היו ליאו מסי ודוד בקינגהם. אין ספק שגיוס השחקן הוא חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה של החברה הדוגלת באורח חיים פעיל ובריא. בזכות גיוס שחקני הכדורגל הצליחו בחברה להטמיע את העובדה שמוצרי החברה תורמים באופן ישיר לביצועי הספורטאים. המודעות הרבה סביב ענף הכדורגל ככלל והמודעות סביב אותם שחקני כדורגל בפרט העלו את המודעות על החברה והציבו אותם גבוה יותר מבעבר.
המודעות הרבה שעלתה בזכות אותם שחקני כדורגל תרמה לשינוי חוות דעת של הקהל של הרבלייף אשר עתה מצתיירת כחברה אמינה יותר ומותג המייצר מוצרים איכותיים המותאמים לספורטאים מהשורה הראשונה. ריכוז המאמצים בענף הספורט והכדורגל תרמו לחברה להתרחב אל מחוץ לגבולות ארה"ב והיום ניתן לראות את מוצרי החברה משווקים במגוון מדינות שונות בעולם.
מדוע כדאי למותגים "להשתמש" באנשים מפורסמים?
השיטה של לקחת אישיות מוכרת מאד ולתת לה להגיש את המותג הוכיחה את עצמה לא פעם כשיטה יעילה ואפקטיבית מאד. היום בעידן הרשתות החברתיות לאותם ידוענים יש אלפי ומליוני עוקבים אשר רואים כל מידע חדש או פיסת רכילות. כל אותם עוקבים מתמידים לעקוב אחר אותו ידוען ונחשפים באופן מתמיד לתכנים שלו. כאשר אותו ידוען מפרסם פוסט ברשת החברתית שלו אותו פוסט מקבל חשיפה ואותם עוקבים נחשפים לפוסט – זו בדיוק החשיבות של שימוש בידוענים. אותו ידוען מעלה פוסט עם המותג איתו הוא עובד וכך המותג מקבל חשיפה גדולה מאד וזוכה למודעות משמעותית. חשיפה של המותג עם שחקן או אשיות מוכרת תורמת גם לכל הנושא של אמינות במותג. כאשר רואים שחקן כדורגל ברמה של כריסטיאנו רונלדו משתמש במוצרי הרבלייף הדבר מעיד על אמינות של המותג. כך העוקבים של אותו ידוען סומכים יותר על המותג.
לסיכום
היום ניתן לראות מותגים רבים "משתמשים" בפרזנטורים מוכרים מאד, פעולה זו תורמת באופן ישיר למותג המפורסם, מעלה את רמת האמינות במותג והכי חשוב תורם להגביר את כמות המכירות של המוצרים. מומלץ שהמותג "ישתמש" בפרזנטור מהתחום שלו כפי שהרבלייף משתמשים בשחקני כדורגל מאחר והמותג של הרבלייף מתעסק בתחום הספורט ומוצרי תזונה לספורט.